سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه الزهرا(س) محمودآباد گفت از افتتاح ساختمان جدید این مدرسه علمیه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سیده زهرا حسینی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) محمود آباد، در مراسم افتتاح ساختمان این مدرسه علمیه اظهار داشت: در آستانه هفته وحدت و شروع سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه خواهران، ساختمان جدید مدرسه علمیه الزهرا(س) با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان با حضور خیرین، طلاب، روحانیون و مسئولین شهرستانی و با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این ساختمان در زمین اهدایی از سوی خیر مرحوم حاج عبدالله عبدی، در دو طبقه با اهداف آموزشی و پژوهش و مرکزی جهت فعالیت‌های فرهنگی، تخصصی حوزه زنان مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمد جواد قائمی نیز با تجلیل از همه بانیان این اقدامات ماندگار فرهنگی دینی، اظهار کرد: رسیدگی به مدارس علمیه و خصوصا مدارس علمیه خواهران با توجه به جایگاه زنان و بانوان در توسعه و سعادت نظامات اجتماعی، امری متاثر از نگاه تمدنی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مدرسه علمیه الزهرا(س) محمودآباد و دانش آموختگان آن‌ بتوانند منشأ خیراتی در تعالی جامعه دینی و مذهبی این شهرستان باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha